Fru Näsa

Min näsa är så skum. När jag får ont i huvudet, vilket är ganska ofta, så får jag också ont i näsan och så har det varit länge. Jag vet, jag ska kolla upp det. Idag fick den ett nytt beteende. När jag åt så började det gör ont på vänster sida varje gng jag tuggade. En vass smärta. Varför, konstiga näsa?

Ikväll blir det quiz med tjejerna på Tres! Ska bli skitkul! Öl, vin, sprit är temat. Får la se hur det går ;)

För övrigt är jag lite sur på byxbranschen. För som Sebbe sa igår när vi gick i affärer så är det inte fel på min kropp (tack tack, skönt att kunna skylla på ngt annat) utan på de som tillverkar byxorna. Hatar verkligen att köpa byxor. Det är jobbigt och sen passar inget.. Vill du inte ha yttepytte i midjan får du köpa långa, är du däremot inte så lång så måste du vara smal. Så kort är jag inte ens, ståtliga 168 cm har jag att komma med. Blev ett par till sist iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0