Fotboll & öl (?). Borås-tät fast med huvudvärk.

Det blev en sweet seger mot gais igår. Jag var aldrig nervös, jag loovar ;) Men det var allt på det berömda håret... Efter blev det en snabb öl med grabbarna för lite skönsång, lite SVT-sport och fnisserier. Männen stod för fnissandet.. Öl har aldrig vart min grej, har aldrig tyckt om det. Men det börjar bli liiiite bättre, de riktigt ljusa sorterna KAN gå ner lite , lite grann... vi är alltså på god väg. Tror nog aldrig jag lär bli ngn stor öldrickare men ngn gng kanske man beställer in en hel öl själv ;)

På tal om fotboll så har publikvärdarna nu blivit ännu skummare (nej, det är nog inte de själva som bestämt det). Visitiationen ter sig alltid lite annorlunda beroende på vem man kommer fram till - det ska klämmas, det ska dras, det ska tittas o frågas. Andra klappar dig på axeln och låter dig gå. Igår började de med att man numera efter avslutad visitiation ska hoppa. Varför frågar jag. Vet inte svarar han. Kanske skulle jag ha gömt ngt där? Stampade runt lite och se fick jag gå.. Himla lustigt. Tror väl ändå att det varit rätt lugnt med folk som tar in skit på arenan det senaste...? Jaja. Vann på den jäkla 50/50-lotten gjorde jag såklart inte heller.

Idag känner jag mig helt krockad i huvudet, igen. Sov två timmar för mycket. Blir så arg på mig själv att jag inte går upp, jag vet ju att det blir såhär annars. Ska ta en lång dusch eller ett bad och se om det kanske kan hjälpa..


Det är bra om kläder är Borås-täta. Ngt som vår föreläsare igår påpekade. Klockrent.


 En dag kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0