Morgonens aktivitet: Svänga runt till The Cure

Dagen startas med en kopp tea o Friday Im in love med The Cure i högtalarna.

Kalaset igår var jättemysigt. Lucas e troligen världens skönaste lilla unge. Massa paket, o vår leksak gick hem i år igen ;) Det bjöds på massvis av tårta o kakor men det klagar vi inte på.

Annars gick intervjun igår också bra o vi börjar närma oss att vi kan göra en slutprodukt av allt det här. Dagboken kör till det lite i huvudet på mig men jag ska nog lyckas reda ut det med. Ska snart dra på mig ngn klänning o hoppa ut i solen o möta Sarah för o sitta o skriva lite. Efter det blir det lite jobb o sen hem o slipa spackel.. eller måla tak?

Nej, nu måste jag kanska sätta fart... studsar vidare med en till Cure-låt - Lovecats o önskar alla en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha inte lämna anomymna kommentarer sådär =P haha som tur va fatta ja att det va du =)



hmm ok de kanske har tatt slut nu...köpte den i januari tror ja =)



va ska du göra i helgen då?

2009-05-15 @ 10:49:31
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Johanna

va najs! det va inplanerat party, men ja har bara blivit sämre så ska bänka mig fram EVSC nu =)

2009-05-16 @ 19:59:52
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0