Hurtiga madamer

Är väl inte den som tränar alltför ofta, gym är inte min grej o bollsporter har jag ingen kontroll över. Men ut och gå o röra på sig kan man alltid göra för det. Så nu när jag o Sarah bor så nära vandra så har vi börjat gå härliga morgonpromenader. Igår blev det en timme och idag två. Himla skönt! Cykeln ska också börjas användas lite flitigare när ner på stan och så vidare.

Annars så rullar examensarbetet på.. ska göra intervjuer denna veckan o förmodligen en nästa också. Dagboken ska också skrivas o den har det väl gått lite trögare med. Ska göras idag e tanken. Idag ska också tapeter köpas, vilket e mkt roligare! Var o tittade igår o lyckades hitta massa fina. E väl inte känd för att kunna besluta mig jättesnabbt men igår gick det bra, ska bara bestämma vilken vi ska ha i sovrummet också. Poseiodon e ett bra bolag som bjussar på det mesta, det gillar vi.

Nu ska jag nog ta o äta lite lunch. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh va trevligt, det vill jag absolut göra =)

2009-05-12 @ 22:21:45
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0