Catrin af Guldheden

Ja, det lät lagom stroppigt tycker jag. Sitter i köket, vid mitt nya stora bord, med en kopp tea o tittar ut över mitt nya område. Solen skiner, himlen är fint blå o Skansen kronans krona blänker fint i morgonen. Flytten gick smidigt med hjälp av kära familjen o vi har nu bott här i lite drygt en vecka. Trivs skitbra än sålänge! Självklart är inte allt iordning ännu, tapeter ska upp o taket ska målas om, sen blir det o inreda för fulla muggar. Soffan lyser ännu med sin frånvaro, men den som väntar på ngt gott.. Igår fick vi iaf köpt balkongmöbler o så köpte jag två smultronplantor som jag ska sätta i en kruka. Fint, gott o somrigt, säg vad ni vill.

Helgen spenderades på ett bra sätt. Var o såg Skansros på Fängelset med Andy, Sarah o resten av grabbarna i fredags. Jag o Sarah var på jobbuppdrag o spanade i vanlig ordning in allt :P Nejdå.. men musiken var väl helt okej. Hade inte hört dom innan så hade inga större förväntningar.. nog inget jag kommer fylla mp3n med men helt okej..
Lördagen gick o tvätt o pill o sedan ut till Ikea o Jysk för lite shopping o sedan har vi varit ute i Ale hos föräldrarna. Mkt trevligt.

Idag e det måndag igen o examensarbetet rullar på... en dusch o lite annat först, sen drar vi igång.


// Catrin ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det blev dh för mig med!

ååh va najs med flytten, e nyfiken hur nya lägenheten ser ut=)

2009-05-12 @ 21:58:31
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0