Here comes the sun...

Underbart. Våren är här. För att stanna hoppas jag också. För övrigt så har denna veckan gått sjukt fort, bara susat förbi. En del plugg som ska göras, tenta, pitch och hemtenta, sen är dom här kurserna slut och då är det bara examensarbetet som är kvar innan vi tar examen. Event Manager, jojo, inte dumt det. Vi hade vår sista riktiga föreläsning idag också...

Annars, jo, det är bra. Trots en del att göra så är livet ganska bra just nu, känner mig ganska rofylld och glad (fast det kanske e annat imorgon, det vet man ju inte, haha). Förmodligen var det solen som kom med den där energin. Resa till Sthlm 6:e juni är för övrigt bokad, ett stort gäng som ska upp o se Springsteen. Är väl inte det största fanet men den gamla rockarn kan vara rätt skön en varm sommardag ändå. Blir ju också roligt att bara komma iväg lite med massa goa människor o ha en rolig helg. På musikfronten annars - ja det är väl att vi ska köpa biljetter till U2 i Dublin imorgon, om vi får några vill säga. Andreas vill ju gärna se sina favoriter där och jag hakar gärna på. Har ju ngn konstig dragning till Dublin (fastän jag inte varit där) så det ska bli jäkla roligt o åka dit.

Nej, ska kanske ta o fundera lite över vad som ska ätas idag. Varför är det så jäkla jobbigt och tråkigt med det var eviga dag? Sen ska jag väl plugga lite. Lily Allens låt "The Fear" utnämns till dagens låt, synd att jag inte koppla till dom stora högtalarna så den kan få stå på riktigt högt bara.

Hej hej.

Har ni förresten tänkt på att omgivningen blir annorlunda när man åker baklänges på bussen/tåget? Som att man ser saker som man aldrig sett innan.  Eller på ett helt nytt sätt. Kan vara rätt trevligt. Tills man blir åksjuk eller ngt annat mindre trevligt händer vill säga.  Jaa, det var väl en liten flummig tanke jag fick när jag på en överfylld buss i förrgår satt o åkte baklänges o tittade på allt o inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0