Det känns konstigt...

... fick precis reda på att Michael Jackson dog. Även om jag inte har varit ett aktivt fan av honom så har han ändå alltid funnits där i hela ens liv på något sätt. Man är van vid att han finns där. Dansade som senaste till några av hans gamla låtar på midsommar. Jag vet inte, jag blir alltid lite ställd nära kända människor som funnits där för alltid dör,, för man är så van vid att dom är där.  Michael Jackson var en grym musiker. 



Mitt liv i övrigt är ganska okej. Sommarkurserna ligger där o lurar. Motivationen är inte alltid så hög. Men imorgon ska jag iaf göra iordning lite picknick, ta med filten o lägga mig i Slottskogen o läsa. Varför inte ha det gött när man ändå måste?
Nathalie har kommit hem från Italien, brun som få, saknat så! Fick en fin väska o en flaska vin i examenspresent :) Blev en fika med henne, sen lite jobb o sen en tur till La Sombrita där trumtakten gick varm o dom brasilianska damerna dansade.

Nu måste jag sova, mitt huvud sprängs snart. Bäst var nog ändå Hanna (Sarahs) igår när vi skulle gå från Evas där vi suttit på rottingliknande stolar.

Hanna - Känn här! (Pekar på sin rumpa)
Vi andra känner efter o tror att det är för att hon var varm o nickar instämmande.
Vi - Jaa, det var ju varmt.
Hanna - Neeej... jag är helt räfflig. Leggingsen har formats efter stolen, jag måste dra ut dom från låren.
Vi andra asgarvar, Hanna tittar fundersamt upp i luften samtidigt som hon känner efter.
Hanna - Jaa.. men det är små räfflor, som sourcream-räfflor. Ja, nej... det är inga grillchips-räfflor.



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det va rikigt mysigt! kul folk å bra musik =)



hihih nu åker ja ner till cypern =)

2009-06-29 @ 13:35:05
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0