På kall mark igen.

Ja, jag e tillbaka från Argentina nu. Längtar tillbaka...! Men en liten "reserapport" kommer senare, har inte riktigt tid nu.

Helgen har vart kanon. Började med en myskväll i Nattas nya lya med pizza, läsk o massa tjejsnack ;) Bästa vän.. så underbart att bara ha sånna kvällar med henne. På lördagen var det först mening att jag skulle plugga lite på dagen men det blev inte så mkt med det utan jag o Andreas var nere o handlade lite o grejade med ditten o datten. Sen gick vi iaf ner till Halta Lottas där vi mötte Manisha, Calle, Sussie o Henke för lite käk innan vi skulle möta Sarah o gå hem till Maria på födelsedagsfest. På festen var det mkt trevligt. Det bjöds på kakor o tårta o det dracks vin o både spelades guitarr hero o sing-star. Fasen va skoj det var! Blev en promenad hem igen runt halv två tror jag.
Igår var det också full rulle o vi åkte ut till mamma o pappa på lite middag eftersom pappa fyllt år i veckan också! Mkt trevligt! Sedan åkte vi också till Fredrik o Malin för kaffe o kaka o för att visa bilderna från Argentina, det tog sin lilla stund.... Julklappar bytte vi också o jag fick en ny vattenkokare o biljett till Anna Ternheim i februari. Andreas fick en toastmaskin också :)

Nä, nu måste jag springa, vi ska hem till Maria o göra grupparbete som ska lämnas in imorgon. Tjipp tjopp

Kommentarer
Postat av: tobbe.

väntar ivrigt på reserapporten ;)

2009-01-15 @ 23:19:52
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0