Boka tid!!

Tvättdag igår, inte så himla roligt men men, sånt som ska göras o det gick bra iaf. Som jag har sagt tidigare så har jag ju stött på en tvättidstjuv som snor mina maskiner så jag har börjat sätta ett lås på tvättstugan (är mening att man ska kunna göra det). Så när klockan e 11.40 kommer han upp o ringer på min lägenhet! Då börjar han skrika på mig, för att jag har satt lås på - han ville också tvätta, o gorma om att jag inte ger ngn annan chansen att tvätta!! Jag sa till han att jag inte var klar, att jag har bokat tid fram till klockan 12 men han bara sprang ner för trappan o mumlade o svor! Jävla idiot! "Ge ngn annan chans att tvätta"? BOKA TID! O sen ha mage att komma upp till mig o skälla på mig? Det e väl kanske inte så konstigt att jag satt lås på? Han har vart o stört mina maskiner typ 3 ggr förut. Flyförbannad blev jag, ett sånt jävla sätt. Läskig e han dessutom...!

Efter allt detta kom iaf Annie o hämtade upp mig för att åka hem till henne, äta lunch o gosa med hennes katter!  Var himla mysigt! Efter det blev det också en sväng till Ikea, fick köpt lite galgar o sängkläder iaf :) Sedan blev det bara gosekväll med Andreas här hemma.

Ikväll blir det födelsedagsfest hos Sarah! Ska bli skitskoj! Måste dra mig, ska ner o göra lite ärenden på stan. Tjipp


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det där med tvätt tider är inte lätt...

2009-01-27 @ 15:54:54
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0