Sjuker...

Från ingenstans kom förkylningen. Hade en jättetrevlig promenad med Sarah nere i hamnen i söndags o sen på kvällen många timmar senare började jag känna mig lite krasslig. Igår när jag vaknade var det värre men jag åkte ner till Varberg iaf för att jobba lite med grupparbetet. När jag kom hem blev det värre igen, febern kom o annat elände. Bestämde mig för att ta en sjukdag idag från skolan o kurera mig ordentlgt istället för att gå runt o va småförkyld hela tiden, så nu sitter/ligger jag bara hemma o dricker tea o äter apelsiner. Känns lite bättre än igår iaf så det e nog bara en kortis. Skönt det isf så det kan bli lite grupparbete i veckan o Anna Ternheim på fredag.

Mm, händer inte så mkt spännande. Ska krypa ner med Cosmo nu, om inte kurslitteraturen dimper ner i brevlådan snart. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha samma här. bara kom sådär lixåm...inte kul...

men men, har nåra timmar till på mig att ta det lugnt iaf =)

krya på dig med!!

kram

2009-02-03 @ 14:30:49
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0