Vår i Göteborg..

Monday morning... Har en sån där konstig morgon, kan inte bestämma om jag e glad eller inte.. går inte riktigt att förklara, det e ju inget som gör att jag inte e glad. Jaja, det löser sig kanske när jag träffar Sarah o kommer igång med veckan igen. I veckan kommer det vara fullt upp, plugg o så måste jag packa ner allt inför flytten på lördag morgon. Vad mkt skit man har samlat på sig egentligen, skönt att få slängt o skänkt en del. Så roligt kommer jag att ha.. o Andreas e inte hemma förrän på torsdag så jag får väl så snällt göra det, mkt lägligt att åka bort nu ;) Det känns för övrigt också lite konstigt.. att vara ensam. Inte för att det inte går bra men för att man har blivit så van.. så det e bara lite konstigt. Slit veckan kommer iaf att förgyllas med fotboll imorgon o Valborgsfirande med en jäkla massa folk på torsdag! :)

Helgen som har varit har varit underbar den med, vår i Göteborg.. finns inget bättre. Folk överallt, musik o glada miner.
Fredagen spenderade jag hos Natta med tanken att vi skulle grilla, men blev lite sent o ngn grillkol fanns visst inte så det blev ugnen istället, aah, vi hade trevligt ändå. Lördagen träffade jag först Annie o tog en fika o promenad i solen innan jag åkte ut  till Slottskogen för picknick. Blev dock att vi åkte hem till Linnéa efter en stund o drack vin o hade det gött. Mkt mkt trevligt! Blev ett glas på Rumpan Bar innan hemgång också.

   

   

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0