Lovely

Sol, värme, uteserveringar, folk överallt, glass, kaffe, solglasögon som guppar omkring, glädje, vårjacka, klänningar, promenader, parklife - jag gillar det. Ta o stanna nu.

Efter hemtentan skickades in i tisdags morse har jag faktiskt bara varit ledig, har varit jätteskönt. Igår tog jag o Sebbe en låååångpromenad genom hela (nästan iaf) underbara Göteborg. Så jäkla gött.
Idag var det handledning för ex-jobbet som gällde, blev att styra om lite grann men det fixar sig. Var en sväng på Igor the Dog också, imorgon blir det nog ett köp. Blir ex-jobb med Sarah på fm o sen blir det ner till Skåne för helgen. Shopping i Malmö på lördag.. sen vet jag inte riktigt vad det blir.. fotboll på måndag iaf.

Nu måste jag packa väskan, om jag inte hinner somna först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0