Feelin' relaxed

I Skåne nu, solen skiner o allt e bra. Gårdagen började med ett tidigt dopp i bubbelbadet innan jag o damerna åkte ner till Malmö. Strosade, gick i affärer, åt en supermysig lunch på en uteservering på Lilla Torg o bara hade det helt underbart. Dock blev det inte så mkt shopping som jag hade hoppats på men kom iaf hem med en supersöt klänning som jag spanat på ett litet tag. Efter 5-6 timmars promenerande så begav vi oss mot Landskrona igen. Var skittrött så orkade fan inte göra ngt alls. Killarna gick ut o drack öl, jag o Anna beställde pizza o bara va hemma o såg på film :P

Dagen idag e fin den med, umgås med karlen o familjen o har det bra. Känner mig rätt harmonisk. Ska skriva lite på en sak till ex-jobbet också, men det får vänta till senare.

Imorgon e det fotbollspremiär. Borta mot Helsingborg, en del av anledningen till att vi e här. Börjar dagen med en tur till Helsingör tydligen också. Me and the boys. Sen blir det match då ja.. ska bli skoj.

Lite 70-tals musik hade inte suttit fel nu för övrigt.. får snoka o se vad dom har här nere. Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Lillan

vissa har det bra... andra jobbar 14timmars pass =(

2009-04-07 @ 18:54:10
URL: http://lillan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0