Derbydags!

Sitter med skorna på o väskan på axeln o väntar på att jag ska dra mig ner mot stan. Blir väl förhoppningsvis lite mat innan det är dags för derby mot ÖIS.

Annars var det en väldigt trevlig kväll i fredags med tjejerna, mkt trevlig! :) Resterande delen av helgen gick åt att leta möbler. Vi har nog bestämt oss för en soffa vi vill ha nu iaf. Ska spana in en annan imorgon så får det bli o beställa sen. Flytt om två veckor. Som jag längtar. Men så länge får man sicksacka sig fram mellan kartonger o påsar i denna underbara lya...

Nej, nu blir det lite fotbollande istället. .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jupp nu var det äntligen dags efter allt velande ;p

Men jag är såå rookie på detta så just nu är det bara rörigt...hehe...hjälp tas tacksamt emot, men jag testar ju att skriva här nu iaf;)

Tack själv vännen, var verkligen jättetrevligt!

2009-04-20 @ 18:52:40
URL: http://maryly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0