After plugg..

Igår satt jag o gruppen på Fröken Olsson o pluggade till 15.30 ungefär. Under den tiden hann vi få klart en del, skicka in det, flamsa o skratta, få psykbryt (sorry, hihi), äta o ha det allmänt bra. Glad att man har mött så bra människor som man kan jobba så bra ihop med.
Mimmi o Roland hann också komma förbi en sväng o hjälpa mig med min dator, fick inte igång det trådlösa nätet, men nu var det fixat! Himla snällt!

Efter Fröken O så splittrades alla o jag o Manisha gick till centralen där jag skulle vinka av Andreas som åkte ner till Skåne. Gick sedan till Systemet där vi sprang på Sarah o Hanna igen.
På väg genom Nordstan sprang jag också på min bror. Himla massa folk man träffade igår.
Jag o Manisha åkte iaf uppåt för o gå på en liten After Work, skulle upp till Vasa men fick vi lite panik på att det va så sjukt många på vagnen så det fick bli Avenyn istället.
Gick till Rosen där det stort stod att det var "Super Friday" 33 kr för drickat + gratis buffé. Jo, det lät ju bra. Bara att man inte fick sitta ute o äta, men gick man in så fick man istället betala garderob. Och mitt glas vin, med liiite sprite i räknade dom minsann inte till vin, utan drink så fick slänga på 20 spänn för det. Buffén var ju inte heller mkt o hänga i granen, en taco med nästan inga tillbehör. Joho, dom gör det lätt o bra för sig.
Efter ett glas sprang vi över till Bryggeriet istället. Där var det "självklart ingen drink! vi vill ha nöjda kunder, det e klart det e after work-pris på det". Perfekt. Stor god buffé hade dom också.
Vi hade jättetrevlig o babblade massa o sen skulle Manisha med sin buss till Borås så vi skyndade ner men hon missade den ändå. Så det fick bli en cola på centralen innan det var dags att åka hem.
Gjorde inget spec hemma, slappade framför tvn, somnade väl runt 22 redan, var jättetrött.

Idag ska jag plugga, skriva min boksammanfattning, imorgon också. Ska iväg o träffa Emilia en sväng också tror jag. Hon flyttar ju till Barcelona på tisdag så måste ju änna säga hejdå.

Kommentarer
Postat av: tobbe

ts..3 minuter är ju ett längre samlag... :D

2008-10-11 @ 19:32:04
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0