Störiga grannar

Jag brukar inte vara den som klagar på grannar som väsnas, men inatt var det fasen förjävligt. Först hade dom fest till 23-tiden kanske. Och det gick väl rätt bra eftersom jag inte skulle upp vid 05 idag. Men vid 02 vaknar jag av att dom håller på o borrar, hamrar o gud vet vad i väggen emellan oss. Höll verkligen på att få spel. Vem fan gör sånt mitt i natten på en torsdag?? Bankade lite på dom men efter ett tag började det igen. Bankade lite till o sen fattade dom väl vinken. Ååh.. idioter.

Ska ta tag i lite disk o mig själv o sedan blir det att skriva klart hemtentan så att man kanske hinner ut i den fina höstsolen också :)

Ja, nu håller jag på o velar mellan vilken MP3 jag ska köpa också. Sandisk Sansa e280 eller Sandisk Sansa Fuze...?
Jaja, det får bli ett av dagens senare problem.

Tjipp tjopp

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst känns det skönt att bli klar med boksammanfattningen. Hoppas du blev klar med tentan också :)



Jag har några rader kvar på fråga 3. Sen är jag klar :)

Hoppas du blir nöjd med nya mobilen :)

2008-10-17 @ 16:37:35
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Lillan

prinsessa! ska kolla upp priser å tider åsånt. sen ka nvi äta middag ute. åååååååååh va mys! äslar dig

2008-10-17 @ 23:57:59
URL: http://lillan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0