Så var ännu en dag förbi...

Dagen startade med att min underbara kom med frukost på sängen. Sicken lyx! ..på en tooorsdag! :)
Blev sedan att skynda ner till Fröken O där jag mötte Sussie o Maria för att prata lite om logistikuppg #2.
Efter det åkte jag o Sussie ner till Vbg för att gå på lite eftermiddagsföreläsning. Hade skitkul där nere, flummade o dummade oss. Var skön "föreläsning" också, vi var typ bara 10 pers o vi gick igenom massa it-verktyg som kan vara bra att kunna, gjorde kunddataregister, starta sociala nätverk osv.
Jag o Sussie åkte dock därifrån med huvudvärk o fick som vanligt vid pendlingstid stå till Kungsbacka.
Hemma har det skrivits på hemtentan som nog blir klar imorgon, skickat in boksammanfattning o ätit middag.

Ska snart beställa mobil tror jag. Fick också av en slump syn på att Megastore hade satt in pengar på mitt konto för min MP3 som jag skickade tillbaka. Skitbra ju! Så det blir väl o beställa en ny sån snart också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0