Prickig Katt!

Skönt att vara ledig nu... ända fram till tisdag.

Igår kom Maria förbi på fm o lånade mig sitt tårtfat o tog en dusch (hennes vatten var avstängt). Lite småbakis bestämde vi oss för att åka ner till stan o dricka kaffe o äta lite. Innan buss köpte vi cola, men jag blev så förvånad när bussen kom alldeles för tidigt så jag lämnade såklart min kära cola på hållplatsen. Jävla fan, var i behov av den ju. Jaja.. Ner på Fröken O för lite fika blev det iaf. Sedan gick vi till Prickig Katt där jag hade hittat en klänning från 10 feet. Fick ju 500 kr presentkort där av Totte när jag fyllde år :) Så rolig, fräck klänning! Man blir bara så glad. Glad musik, übertrevlig personal o så söööta kläder, väskor, skor, smycken. Blev ett par matchadende prickiga knästrumpor till :) Helt jätteglad gick vi därifrån o gick o kikade i lite fler affärer. Sedan åkte jag hemåt  för att på vägen köpa ingredienser till tårtan som Andreas skulle få o middagsmat.
Maten blev jättegod, tårtan blev god fast lite ostabil men Andreas blev jätteglad! Han gillade presenten också! :)
Mysig dag. Gul du.

Idag blir det nog rätt lugnt. Ska nog försöka städa lite, sen ner på stan o träffa Sarah, hämta ut nya kursboken o ja.. sen får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0