Nytt liv? Jodå, men jag missade starten!

Idag blev det biltur ner till skolan som på den gamla goda tiden ;) Hade gästföreläsning idag med Joel Dahlqvist som pratade om web 2.0 o allt vad det innebär. Var en bra föreläsning, roligt att lyssna på ngn så kunnig inom det som bara växer o växer, som vi måste kunna behärska.
Efter det blev det lite lunch för att sedan sitta med Sarah o Manisha o jobba lite på vårt logistikarbete. Hem till Gbg begav vi oss o jag stressade som en dåre hem för att hämta träningskläder. Ajjemen, jag som faktiskt har vart väldigt nyttig matmässigt det senaste (med undantag för lite gott på helgen o den där muffinen igår) skulle nu också ta steget o träna igen. Har ju tränat tidigare men tänkte att jag bara skulle gå o testa på det igen innan jag tecknar ngt kort.
Hann packa allt o byta om. Men då är det självklart  den segaste busschauffören i stan som kör, han bara pratade i mobil, stannade onödigt länge på varje hållplats o låg på bromsen hela vägen.
Skulle vara vid Lilla Torget 16.10 för att hinna springa till passet som började 16.15, men vid den tiden var jag bara vid centralen så det var bara till att vända o åka hem igen... :( Så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0