Nu var det över!

Den fullspäckade period som vi haft nu i höst tog igår slut. Men först var det presentationer hela dagen. Gick bra o var´kul att lyssna på alla, men tillsist blev man allt lite slö. Vi åkte sedan upp till Göteborg där vi skulle "fira". Eftersom vi var lite tidiga så gick jag, Manisha o Sofie o satte oss på Knossos o tog ett glas där först. Sedan blev klockan 19.00 o vi gick över till Kök & Bar där vi hade bokat bord. 14-15 blev vi väl sammanlagt? Var riktigt trevligt där, trevlig personal, helt okej mat o alla goa kompisar då ;) Sarahs diadem var omåttligt populärt (hos grabbarna också), Sussie hällde ett glas vin över sig o massa annat :) Hälften av gänget drog hem runt 23 o vi andra hängde kvar en stund för att sedan gå vidare. Hamnade på Stybord Babord först, men gick snabbt därifrån, det var kallt o rätt lite folk. Vi gick istället till Hard Rock där det hanns dricka en Rosa Panter innan dom stängde. Gick då vidare till Valand. Trevligt sällskap hade man ju, men resten var la sådär där inne, men men, trevligt ändå :) Sedan traskade jag o Andreas hemåt, stannade för att köpa lite hamburgare o träffade en väldigt trevlig o rolig kille. Fler borde fan vara som honom, man blir ju glad av sånna människor.
Självklart hade ju kollektivtrafiken slutat gå så det fick bli taxi hem. I tystnad satt vi i bilen och lyssnade på afrikansk musik medan vi svischade genom stan.....


Idag fyller min Andreas år, 24 blir han minsann.. Underbara du- grattis på födelsedagen! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha va bra att du skrev det igen, för nu hade ja redan glömt av rääkninge, kanske inte bra att öppna sånt efter krogen ahah!

Dags att betala...suck...

2008-10-30 @ 11:33:57
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi så ni var några som orkade parta vidare :)

Själv slocknade jag på direkten när jag kom hem kl 24:00.



Det var roligt att få se Andreas...ni satt ju i andra änden så kan inte riktigt säga att jag träffade honom :P



Hoppas ni har en bra Halloweenhelg och att du kom på nåt bra sätt att fira hans födelsedag på :)

2008-10-30 @ 15:35:02
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Johanna

hmm...aaa...får nog ha bättre koll på mina pengar...haha å ja som precis läste ekonomi...haha

2008-10-30 @ 17:47:57
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0