Lysande dag!

Trots att regnet piskar på där ute o jag måste sitta o skriva hemtenta så är det en fantastisk bra dag. Jag sitter o ler för mig själv o ja... är bara glad.

Hade inte träffat min Nathalie på alltför länge så tyckte att det var dags trots att det e mkt o göra hemma. Som tur var hade hon precis slutat jobba när jag ringde så det bestämdes kaffedate. När jag stod i duschen så tänkte jag på att vi nog inte skulle flytta från vår lilla etta på ganska länge. Har ju satt upp oss på Poseidons kö för kanske 1½ - 2 mån sen men inte hört ngt. Inte konstigt kanske, vi har ingen aning på hur långt fram i kön vi är o det råder ju faktiskt bostadsbrist i stan. När jag kom ur duschen ser jag iaf ett brev från Poseidon som ramlat in genom hålet i dörren. Nyfiken som jag är slet jag upp det direkt, o där e det - Bostadserbjudande! En 3:a med balkong i Guldheden med fantastiskt bra hyra! Den är dock bara på 56 kvadrat. Men ääääändå. Så nu blir det att boka tid för visning så får vi se! Det kanske e en väldigt smart planlösning.
Wiiioeowi. Åkte sedan ner till stan där jag träffade upp Natta, var så skönt att se dig igen o kackla av sig :D Underbara du. Efter kaffen gick vi till lite olika mobilbutiker så jag fick klämma, känna, pilla o dumma mig med dom telefonerna jag spanat in. G502 lutade det ju åt först, men nu när jag såg dom brevid varandra så kändes den mkt plastigare än W302. Hmm.... svårt val.

Jaja, så även om jag nu måste återgå till tentan så känner jag mig rätt bra o glad idag.
Enda dumma e väl att magen står o skriker på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0