Lugn lördagmorgon...

Igår skrev jag klart hemtentan, så himla skönt! Innan korr så sprang jag dock ner på stan, kände att jag behövde komma ut o få luft o känna på höstsolen lite. Mötte Totte o gick o käkade lite, tog promenad med kaffe i handen o gick runt o kikade på olika MP3-spelare. Var tom ute på Backaplan o tittade. Fasen va dåligt det, alla affärer har ju samma sortiment ungefär o såklart inte Sansan som jag letade efter.
Funderar nu på om man kanske ska köpa en iPod Nano istället... Den e 400 kr dyrare, men jag vet inte.. kan det vara värt det eller e det helt onödigt? E dom 400 kr extra bara för att man beltar för varumärket eller e dom väldigt mkt bättre i kvalitet? Om det e ngn som har koll på dom här grejerna så hjälp.

Kom hem o hade kväll med Andreas o korrade tentan. Har dock inte skickat in den än, den ska in på måndag senast o det e ju faktiskt bra att ta lite avstånd till den o sen läsa igenom imorgon om man missat ngt eller så.

Men den killen alltså...! Jag förstår inte hur jag kunde ha sån jäkla tur. Han får mitt hjärta att slå sådär fort, hans blick gör mig fortf. alldeles pirrig och han är den snällaste, mest omtänksamma människa man kan tänka sig. Och bara min.




Idag åkte han till Kalmar med grabbarna för lite fotboll så jag har lite ensam morgon o bara slappar. Ikväll ska jag o Annie upp till Trollhättan för att hälsa på Hanna o dricka lite vin, ska bli himla mysigt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

ahhhhh min prinsessa :D du är det vackraste å d vet du!!!!!!!!!!

2008-10-19 @ 19:42:58
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Lillan

d jävligatse e att ja garvar som fan varje gång!

2008-10-21 @ 22:24:11
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Lillan

ja gjorde d tillslut, å han sa att han inte visste ngt än å att han inte kunde ge mej svar innan helgen heller så ja skiter i han. sen så har tanten redan skrivit ut papperna å fyllt i så d e försent att backa tror ja;) hon va snabb den tanten!

2008-10-22 @ 22:36:52
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack =)

nu är den över, så nu e d tenta fest sen blir det att plugga till omtentan den 5/12, så dåligt gick det hehe =)

2008-10-24 @ 13:31:17
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0