Hoppas på nästa helg

Blev en tur ner på stan förut för att träffa Emilia. Hon flyttar till Barcelona på obestämd tid så blev tyvärr bara en kort fika för att säga hejdå, eller ja, snarare på återseende. Flytta utomlands hade jag nog kunnat tänka mig, iaf för en kort stund. Räcker väl egentligen med några månader- ett halvår, bara för att få lite nytt perspektiv på saker o ting.
Well well, än så länge blir jag kvar här i vår lilla lägenhet. Hoppas ju på flytt till en större, men med tanke på bostadsbristen så går det rätt trögt.

Ikväll blev en ensam kväll här hemma, har pluggat lite o nu krypt ner i sängen. Var o köpte lite gottigt förut som jag har som sällskap o ser lite halvt på fotbollen...

Fick meddelande från min Hanna för en liten stund sen o frågade om jag o Annie ville komma upp till henne i Trollhättan nästa helg för lite middag o vin. Åååh, det hade verkligen vart så kul! Vi tre som det alltid var under gymnasietiden. Vi träffas alldeles för sällan! Annie träffar jag ju oftare med tanke på att hon också bor i Göteborg men Hanna har jag inte sett på... jag vet inte hur länge.. :(
Får en hemtenta på tisdag som ska in på måndagen därpå, så beroende på hur mkt det blir att göra med den så får vi se om jag kan åka upp. Men ja vill verkligen.


Kommentarer
Postat av: tobbe

haha ;D

blev litte fuller igår! :)

matchen var inge vidare iofs men jaja!

hamnade på Glow sen!

puss kram!

2008-10-12 @ 12:21:21
URL: http://vagskada.blogg.se/
Postat av: tobbe

Den bilden miiiiins jag !

Jag var ju där :)

haha..jag & Andreas hade så ball & Festa med din släkt när du roade dig på ett flak :D

2008-10-12 @ 12:23:26
URL: http://vagskada.blogg.se/
Postat av: tobbe.

haha, fina bilder du skickade :)

jodå det var skojsigt igår! ;D

hade du det trevligt då ?

2008-10-12 @ 18:14:25
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0