G502 eller W302?

Var en ganska lång dag i skolan idag, inte hemma förrän 17.30. Föreläsningen var lite annorlunda.. ja..
Som vanligt när vi slutar så sent så ska alla dessa pendlare med tåget så det blev o stå hela vägen, men men, med gott sällskap i Sarah o Sussie så gick det rätt fort ändå :)
Inte gjort så mkt sen jag kom hem, pratat med Andreas, mamma o lite annat. Ska snart göra lite middag... Om det e ngn som har bra,billiga middagstips så e det mer än välkommet!

E på jakt efter ny mobil nu. Min kära kraschade ju totalt för ett par veckor sedan, gick utan i en vecka o nu lånar jag en av Natta tills jag köpt ny. Himla svårt. Tänkte först att jag skulle vara lite studentsnål o köpa en jättebillig men tänkte att det e lika bra att slänga på några hundra till så man får en bra. Så nu har jag iaf hittat två som inte skiljer så mkt i pris, så det kvittar, dom har ungefär samma saker, jag gillar båda o kan helt enkelt inte bestämma mig. Sony Ericsson G502 & Sony Ericsson W302.
Ge mig råd!


 VS 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har ingen koll på mobiler så där kan du tyvärr inte få någon hjälp från min sida :)

Däremot måste jag ju tacka för alla dina huskurs tips :)

Min förkylning börjar lätta men ska garanterat spara dom till nästa gång.

2008-10-09 @ 20:24:19
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0