Förkylning..

Nu var det måndag igen o jag har gått o blivit förkyld. Kom igår efter att mamma o pappa hade åkt hem. Från ingenstans.
E inte helt knockad än men vill/har inte tid heller bli så nu håller jag på o försöker kurera mig för fullt. Äter massa clementiner o apelsiner, dricker massa vatten, massa tea, drack actimel efter frukost o har nu vart o köpt zink-tabletter. Mammas kollega har tydligen käkat det i ett år o inte blivit förkyld en enda gng, så jag testar.

Skulle ha träffat Manisha idag för lite web 2.0-arbete men hon hade visst kollat fel i kalendern så hon skulle jobba. Sebastian kanske kan i em så då får vi börja isf. Så jag ska bara sitta hemma o läsa på egen hand nu iaf.
Drog ut Maria på en liten promenad nu också nu när hon har flyttat tillbaka till mina trakter, var riktigt skönt o trevligt.
Ikväll e det Bajen hemma, får se om jag orkar gå på den, men vill.


För övrigt så har min kära Nathalie gått färdigt sin utbildning nu. Du har varit så duktig, orkat igenom när det vart jobbigt o mkt att göra med högsta betyg i allt. Stolt över dig min lilla habbare! ♥ Grattis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch, ja hatar det verkligen..förstår inte ett skit hehe..då vet ja vem ja ska fråga innan tentan då ;)

krya på dig!

2008-10-06 @ 12:20:13
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: s

jamen katti!!! då hade du ju kunnat följa med och träna! Då var du ju inte upptagen! koom igen!

2008-10-06 @ 14:39:18
URL: http://sarahhs.blogg.se/
Postat av: Lillan

taaaaaaack äskliiing :D lucas e oxå förkyld =/ men ja e ledig imorgon så vi kanske kan ses då beroende på hur lillskiten mår. löööööööööööööve u

2008-10-07 @ 16:39:10
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Kenza

hur gör du dom där hjärtana? Krääääm

2008-10-15 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0