Ett tag sen...

Har nog varit lite inaktiv här den senaste veckan, ursäkta för det om det nu skulle vara ngn som läser. Förra helgen åkte jag o Annie upp till Trollhättan för att träffa Hanna! Var skitkul att se henne igen! Hade gått alldeles för lång tid. Blev lite gott att dricka o dippa, buzz o lite singstar :D O såklart prat om gamla minnen som det såklart blir ;)
Med lika mkt tjöt i bilen som det var på vägen upp så var jag snart hemma igen efter en skittrevlig kväll!

Hela veckan som gått så har jag mest pluggat,pluggat o pluggat o vart på lite after work i Borås igår.  På onsdag är dom här första kurserna slut o då jäklar blir det utgång!

Nu ska jag o Andreas snart åka ut till Media Markt för att också jag nu ska ge mig in i Apple-träsket o köpa mig en gröön iPod. Tänkte inte köpa den först men nu var det så bra erbjudande, o så e det ju så läckra färger ;)
Blir nog en tur till SkoPunkten också o se om jag kan hitta några stövlar o kanske pumps till bröloppet. Efter det så blir det o gå o ta vaccin #2, usha mig. Nää, det gör faktiskt inte så ont. Sen hem o göra mysmiddag :)

Nu måste jag föna håret. Tjipp o haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0