Äppel päppel piron paron

Efter en fin frukost igår åka jag Andreas ner till City Akuten i Norstan för att ta twinrix nummer två.Väl där gick det fort o jag hade fin studentrabatt :) Att läkarn inte var den trevligaste behöver vi väl kanske inte prata om... Hon gjorde det hon skulle, det gick fort o gjorde inte alltför ont.
¨
Efter det började vår långa färd mot 421 o Media Markt. Är ju inte så långt bort men man måste ta fantastiska omvägar med bussarna. Jaja, väl där var det Oktoberfest med allt vad det innebär - Öltält, umpapumpa-musik o gubbar  i läderhousen (stavning). Martin som hade lagt undan en iPod åt mig jobbade inte igår så det blev jakt på hans kollega som skulle hjälpa mig. Efter ett bra tag fick jag den, den lilla gröna fina :) 999:- Tacka vet jag Oktoberfest! :)
Vi sprang sedan upp till SkoPunkten där jag plockade på mig massa stövlar o tillsist fastnade jag för ett par. Ja, Natta - det blev MästerKatti ;) 400 kr, skitbra. 
Så glad (men fattigare) efter dagens köp o vaccination gick vi till Maxi o slösade lite till på Taco o grejer :) Tyvärr tog allt sån tid så hann inte äta med Andreas innan han var tvungen att gå. Så det blev en ensam kväll med Taco o TV, rätt skönt det med. 




Hittade f.ö en alldeles underbar butik! - bluebox.se   Åååh, så mkt fina saker, precis sånna grejer som jag gillar. Åh, mkt jag vill köpa därifrån, får se om det blir ngt :)  

Idag är det tvätt, städ, plugg o fotboll mot Elfsborg på agendan. Ska se om jag får upp Andy som ligger bakfull o jävlig också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt, den var riktigt fin! vi ses, det var så längesedan känns det som!

2008-10-26 @ 20:31:00
Postat av: s

yes, det var jag. Ja, jag vill bara göra nåååågot!!! är så uttråkad. eller, när jag tänker på framtiden blir jag uttråkad för det känns som den är föt tom!

Yes, jag skall ta tåget imorgon. 7,40 med happy face. dumed?

2008-10-27 @ 16:04:59
URL: http://sarahhs.blogg.se/
Postat av: Lillan

mästerkatti må så vara, så länge d e min mästerkatti!

2008-10-29 @ 09:13:08
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag vill ha den ipoden fast i gult! mohahahaha

2008-11-01 @ 23:54:23
URL: http://rett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0