Weekend

Gårdagen var lugn o fin. Blev promenad på stan med Anna o Helénè o en liten fika på La Pain Francis (oj oj, stavning?). Sedan mötte jag upp Natta, Totte o Lucas o tog en cola/mjölk på Rosen. Totte verkade ju inte må jättebra o försvann på toaletten ett bra tag. Var en trevlig eftermiddag minsann. Sedan åkte jag hem o åt middag. Var tänkt att antingen gå ut en sväng eller åka till Natta o se på film, men så blev det ju inte. Var så himla trött så jag stannade bara hemma o såg på Independence day...
Idag blir det nog också lugnt... ska cykla på min nya cykel ner till Lejonet & Björnen o ta en glass o sedan ska vi nog åka ut till Nödinge. Ska bli trevligt att träffa Mimmi, var så längesen.




image14  You and me.


Kommentarer
Postat av: sarah

tack, ja jag tyckte det var ritkgit fint jag med! sidan hette www.cocoo.se

hoppas du hittar dig något fint! =)
Funkade cykeln bra?
ha en fortsatt bra helg, katti!

2008-05-03 @ 15:05:37
URL: http://sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0