Sommarsol

Igår satt jag, Maria o Sarah på Condeco, Linné hela dagen o pluggade redovisning. Riktigt gott ute i solen o man lyckades samla på sig lite färg. Till slut klarade vi inte mer o satte oss i skuggan en stund :P
Blev sedan en snabb tur på stan, köpte dock inget, kön till provrummet var för lång :P Hem en stund o sedan ner till stan o Berså för att träffa mitt allra underbaraste födelsedagsbarn, Nathalie! All lycka är du värd gojting ;) Vi tar o delar på livet tycker jag? :)

Nu håller jag på o tvättar, sedan blir det ner på stan igen för att plugga med Sarah. Kanske köper jag ngt idag istället, linne o så bara.  Idag ska det blir skitvarmt så idag blir det klänning.

Drömmar.... Dom bara kommer så där när man inte kan stöta bort dom, när man är helt avslappnad o mottaglig. Det är så mysigt...

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 09:22:32
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Kramar!

2008-05-28 @ 09:25:24
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Söndagsbarn

Härligt med sommarväder så man bara behöver tunna sommarkläder på sig :)
Ha en bra dag och hoppas att det fina vädret håller i sig!

Intresserad av en ny bloggdesign? I veckan lottar jag ut en nygjord design på min blogg :)
MVH

2008-05-28 @ 09:33:05
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0