Slottskogen

Tog mig en sovmorgon igår, åt frukost o gjorde mig iordning. Packade på picknick-filten o vinet på cykeln o begav mig till ica för att köpa lite gott att äta på.
Fy fan va jobbigt det var att cykla igår! Har ju verkligen ingen kondition + att det var så satans varmt. Så alla ni som tränar mkt, skratta på ni, men för mig var det jobbigt, men va i h*vete, man måste ju börja ngnstans, eller hur?
Mötte upp Sebastian på Linnéplatsen o gick o mötte Maria, Johan, Natta, Lucas o Dennis. Satt i solen o gottade oss o hade det trevligt. Senare dök det upp mer trevligt folk man tycker om :)
Satt där hela dagen o bara tjötade, drack vin o myste. Andreas dök också upp lite senare efter jobbet. Senare drog vissa till Henriksberg. Jag o Andreas satt kvar ett tag o tog sedan en lång promenad genom stan hem. Plockade lite syrener på vägen också som står o doftar gott i mitt fönster nu :)

Idag vet jag inte riktigt vad det blir.. kanske ut till mamma o pappa o grilla. Ikväll kanske det blir promenad med Sarah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0