Rosen

Ja, igår var jag ju som sagt först o köpte mig cykel :) Sedan var jag bara hemma o slappade o åt middag med Andreas o tjejerna, mkt gott, som vanligt ;)

Sedan åkte jag in till stan o träffade fina Natta, Totte, Sheila o Tony på Rosen. Blev massa gott vin, sjungande (inte på scen dock) trevligt snack o mkt minnen.  Hade så jävla roligt! Var en så himla underbar kväll! Var så fint att få vara med Natta igen. Som jag har saknat dig, som jag har saknat allt med dig, allt vi gör. Hon hyllade mig även framför masas människor vi inte känner om hur bra vän jag är. Det verkligen värmde hela min kropp o själ. Jag älskar dig precis lika mkt Nathalie, du är den vackraste varlse som satt fot här, det vet du.
Det var verkligen en skitfin kväll, helt perfekt. När Rosen stängde gick vi tvärs över gatan till Diamond Dogs för lite mer vin, var skittrevligt där med! Efter ett tag drog Natta, Totte o några till på efterfest i Högsbo. Kändes ju som helt fel håll så jag o Tony satt kvar ett tag o snackade, skittrevligt verkligen. Sen blev det dock dags att gå hem så vi promenerade ner mot centralen. Såklart hade bussarna slutat gå, röd dag o allt. Så vi fick så fint sitta o vänta på taxi, vi skulle jag ha två bilar så det tog ett tag innan vi hittade ngt som passade, men vi hade en trevlig pratstund iaf så det gick bra. Var väl hemma vid 04 kanske. Tack för en magnifik afton, alla inblandade!

Nu ska jag snart göra mig iordning o åka ner för en fika med Natta, Lucas? o Totte :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0