Nyttighet

Idag har jag, Sarah o Maria suttit på Ethels o pluggade redovisning inför  tentan. Det e svårt, man blir lite less emellanåt.

Nya livet går väl bra, åt dock lite choklad idag, mest för att hitta lite ny energi. Men annars går det fint. Drack en himla go dricka på Ethels. Organic Lemonade eller ngt. Tog den med citronsmak, smakade lite som Fanta Citron, fast nyttigare. Undrar varför den försvann btw? Såg den i England för två år sen iofs.. men jaja, det va synd. Inget socker o inga andra tillsatser, mumma.

Hemma lyckades jag se på 'Du är vad du äter' nu igen. Fick mig ett ryck efter det o la mig o tränade magen. Andreas var coach såklart. Gick fint. Bra start, om ett tag säger han att det kommer gå lättare o mer. Efter det gjorde jag lite smoothiejordgubb o kiwi som tas med till frukost i bilen imorgon.

Imorgon åker vi ner till Varberg för att plocka poäng inför stora tentan, sedan blir det några timmar där jag måste hitta på ngt att göra för att sedan åka till Kristianstad.

Nu e det Champions League såå.. bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0