Ny cykel!

Gårdagen började med att Sarah kom hem till mig o vi käkade lite.... nyttig mat var det va? o drack lite vin. Sedan åkte 70-tals fluffet o sötfian ner på stan för att se på cortegen. Mötte upp Andreas syster, Anna o fransyskan Helénéne på vägen o ställde oss sedan uppe i vasa. Cortegen var väl inte överdrivet rolig i år, även om vissa var roliga :) Men det var trevligt.
Efter det blev det Vasastan med Johan o Maria en sväng innan vi drog hem till dom. Lyssnade på Foo, drack vin o hade det trevligt. Sedan kom även Manisha, hennes pöjk o två vänner till dom. O då kom sing-star fram! Vann mina battles o fick kvällens högsta poäng med Tom Jones - It's not unusual. Det ni! :D 
                                                                              Lika som bär?


Idag vaknade man väldigt sent o åkte sedan med mamma o pappa  till biltema där vi köpte en ny cykel till mig!! :D Det blev den jag hade tittat på innan. Åh... vad glad jag e :) Så nu står den så fint där nere i källarn o väntar på att jag ska ta mig en första tur. Det blir nog inte idag dock. Ikväll blir det nog att träffa vackra Natta för en sväng  till Rosen :) Först ska jag fixa min finfina bakpotatisröra dock :)

Kram på er alla mina underbara.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hehe, ja det var nyttig mat ;) tack för tervligt sällskap igår. =)

2008-05-01 @ 22:39:14
URL: http://www.sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0