Mitt nya liv?

Igår åkte jag o Sarah hem till Sara J för att dricka lite vin o ha trevligt. Dom andra skulle ut men blev hemgång för både min o Sarahs del. Hann dricka lite bål, tjöta o ha trevligt innan dess dock :)

Idag var det av ngn anledning skitsvårt att gå upp, kom upp 1½ timma senare än vad jag skulle. Mötte Maria i brunnsparken för att sedan åka hem till Sarah där vi skulle plugga. Blev inte så mkt plugg idag, mest prat o planering. Känns skönt att ha planerat upp allt inför tentan. Heja oss!
Sedan blev det att åka o jobba en sväng, inte dumt med lite mer pengar.

Nu gör jag inte jättemkt, sitter o ser på TV o som vanligt så lyckades jag sätta mig precis när 'Du är vad du äter' började o som vanligt så blev jag så himla inspirerad. Tänker varje gng att nu ska jag bannemej också bli duktig, äta nyttigt o motionera mer. Inte bara för vikten men också för att få ett piggare liv. O jävlar vad taggad jag blir men dagen efter e jag likförbannat slapp o odisciplinerad, tills nästa avsnitt kommer...
Jag vill verkligen ta tag i det, men satan vad svårt det e. Har ju köpt mig en cykel nu som jag ska börja använda mer flitigt o jag ska verkligen försöka att inte trycka i mig saker på veckodagarna, colan e värst. Från o med nu. Nu får det fan vara nog. Den som ser mig stoppa i mig ngt dumt, slå mig på fingrarna! (eller var du vill).

Imorgon blir det plugg hemma hos Maria o på onsdag på Ethels, inget onyttigt då. På torsdag ska vi ner till Varberg, halvklass, dataövning. Efter det sitter vi kvar ett tag o pluggar mer o sen tänkte jag dra mig ner till Kristianstad  med Andreas för att hälsa på hans bror för att sedan åka till Landskrona på fredagen. Missar tyvärr isf utsparksfesten nere i Varberg....

You're really lovely ♥                      
                                    image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0