Kristianstad

Idag har det varit en lång dag i Varberg, gjort lite redovisningsuppg i SBCS, inte jättekul fast jag, Maria o Lise-Lotte skötte det fint tycker jag allt :)
Vi fick förresten VG på arbetet om den kära ugglan :)

Efter det blev det en sväng till en solig uteservering med Sebastian för att sedan ta tåget ner till Hässleholm där kära Alexander skulle hämta mig o Andreas för att ta oss till Kristianstad. Så nu sitter vi här o ska snart köpa gigantisk pizza. Vart kvällen tar vägen vet jag inte, men vinet e med iaf ;)

Vad fina klasskamrater man har, det gör allt så mkt roligare ♥


Kommentarer
Postat av: s

hallå, läckersnäckan! härligt att du kom fram ordentligt iaf. Han inte önska dig en trevlig helg, du försvann i glashuset. men hoppas du har det udnerbart i skånesolen.
kramar din S

2008-05-23 @ 19:52:43
URL: http://sarrahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0