Kärlek

Satt här i godan ro o väntade på att tvätten skulle bli klar när det poppar upp ett nyhetsbrev från Live Nation i inkorgen. Stod lite om Where the action is, vilket för min del är bokat o klart för läääänge sen! I slutet av brevet står det såhär:

Vi visar Sverige-Spanien samt Grekland-Ryssaland på storbildsskärm och Sveriges bästa sportbar kommer vara på plats på Where The Action Is för att förgylla din EM-upplevelse. Räkna med fotbollsfeber - innan Foo Fighters-feber!!!



Sen sista delen - Foo Fighters-feber... ja, det gjorde mig bara så himla lycklig. Sitter här o lyssnar på dom nu o drömmer mig tillbaka till Edinburgh i höstas då jag o Andreas var där o såg dom. Då var det bannemej feber! Hela arenan kokade o jag var i extas! Fy i helvete vad bra dom är! Hjärtat blir varmt. ÅÅåh så jag längtar till juni då jag får se mitt Foo Fighters igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0