Gött i parken

Gårdagen började med att jag diskade en masa o pillade här hemma för att sedan åka ner till Kungsparken o möta Sarah, Cissi o Sarahs kompisar Hanna, Emelie o Carro. Satt i solen o gottade oss, brände mig lite dessutom... :( Åt macka, spelade kort o hade det bara dundermysigt! :) Lite senare gick jag, Sarah o Hanna o köpte glass. Det var riktigt gott. Dock tappade jag nästan hela min ena kula på marken o Hanna en brun klick på sitt linne... :P Efter glassen gick tjejerna för att handla presenter o jag tog mig en liten promenad. Gick ner till hamnen som jag så ofta dras till, satt i solen en stund o tittade på vattnet o pratade med Natta i tfn. Väl hemma gjorde jag inte mkt alls, bara slappade o såg på TV, sen kom Andreas hem o vi åt lite.

Idag blir det picknick i Slottskogen! En bunt med folk som kommer. Vet inte riktigt vilka det blir faktiskt.. dom som ville helt enkelt. Kanske bara blir jag...:P Kommer nog cykla dit o lägga mig runt 12-13 så får folk komma när dom vill helt enkelt :) Först måste jag dock svänga in ngnstans o köpa lite gotte.. :) Nya picknick-filten åker med såklart! :)

Jag saknar dig lite grann... trots att du är här. Jag vet, jag vet, jag vet. Men åh.. Gul ♥ 
 
                                                                                                                                                       image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0