En underbar dag

Torsdagen blev lugn, jag o Alexander delade på en stor Rolf Special från stans bästa pizzeria o sedan blev det film. Var helt slut dock, så jag somnade efter 10 min.

Igår vaknade vi i alldeles perfekt tid, åt lite frukost o åkte in mot stan för att gå i lite affärer i kanonvädret. Lattejakt blev det också, alla ställen var helt proppfulla så det fick bli en take-away på en solig bänk istället. Fin stad. Mkt uteserveringar, liv o rörelse på torget med grönsakshandlare o band som uppträdde, mkt fint. Köpte mig inget igår, var på jakt efter en ny jeanskjol men hittade ingen.. hittade dock en annan rätt fin på Indiska. Vi får se.

Efter det åkte vi hem för att äta lite rester på Rolf o byta om. Sedan åkte vi ut till Åhus. Satte mig till rätta i den vita sanden o gottade mig medans killarna kastade amerikansk fotboll. Ja, o sedan byggde vi Ullevi i sand också :) Var hur mysigt som helst där, ville inte riktigt lämna stranden. Men vi åkte till ett ställe kallat Glassbåten o åt en grymt go glass :)

Vi begav oss sedan tillbaka till Krisitanstad där vi gick o handlade kött o annat gött till grillningen. Killarna tog hand om grillandet, såklart o jag tog mig en dusch o sådär. Riktigt gott blev det :)
Sedan satt vi ute på "balkong/ altanen" o drack vin, öl o pratade om allt möjligt. Lite planer inför midsommar gjordes, gästlistan ser ut att bli rätt lång men tror verkligen att det kommer bli hur kul som helst! :)
Blev en tur in till stan sen för ett glas på O'learys, en Subway-macka o sen hem o naana.

Var verkligen en helt underbar dag! Magnifikt. "Vår dag" blev jäkligt bra.


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0