En tisdag som idag

Idag sken solen på Göteborg. Mötte Sebastian o promenerade lite på stan, blev sedan en iste i Vasa. Sedan gick vi o tittade lite på en cykelhjälm till mig. Blev irriterad över att inte hitta ngt bra så vi satte oss o tog en kaffe på Lejontrappan en stund istället. Sedan forstatta vårt letande efter hjälm o en keps till honom. Hittade tillsist en vanligt svart hjälm på Team Sportia efter lite hjälp från en trevlig expedit. Ngn keps till Bubblan blev det dock inte.

Imorgon åker vi till IKEA där Sebastian ska köpa ny garderob o jag en ny stekspade :P O såklart en osthyvel till ostälskande Maria :)
På kvällen blir det match. Kalmar hemma. Hur det ska gå? Ja, vi får väl se.....

Hittade en fin jacka på nelly.se också. Men den va nog lite för dyr för det jag hade tänkt mig, jaja, får leta vidare. Men fiiin var den :P

Nu blir det mys med Andy. 

                                                                             image15


Kommentarer
Postat av: sarah

hehe, ja vi var nog det!

2008-05-06 @ 22:33:07
URL: http://sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0