En liten sväng

Efter kalaset igår blev det hem till Natta i Pile där dom andra skulle förfesta. Var inte jättesugen men jag var där o hade trevligt. Väl inne i stan tyckte jag väl att ett glas kunde  vara okej, hehe. Blev några till! ;) Hade jättetrevligt, kom massa kul folk!
Senare dök Andreas upp också som hade vart på ett annat ställe. Natten blev lång. Påfrestande. Orkar bara inte.

Nu blir det o slappa gärnet o ikväll ska vi hem till Sara J där det blir förfest o grejer. Dom andra ska till Luckan sen men får se om jag hänger med, har inte så mkt pengar o ork. Men dit en sväng blir trevligt.

Imorgon blir det ekonomiplugg o sen kanske iväg o jobba.

Todeloo. Bilder lär dyka upp senare :P


-------------------------------------------------------------------------------------

Konstigt hur människor kan beröra ens liv. Sådana som man egentligen inte bryr sig om. Jag blir så irriterad. Du verkar verkligen vara så jäkla falsk. Tragiskt. Varför spelar du sånna spel? Du tror du är så mkt mer än vad du är. Sluta upp med det. Var dig själv istället så ska du se att den sanna lyckan blir större.
Det är verkligen jobbigt ibland hur människor kan beröra en på det här sättet. Jag önskar bara att du inte behövde hålla på så.
Tur att andra människor berör på ett fint sätt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0