En liten längtan

Tidig uppgång idag. 06.38 gick tåget från Landskrona till Varberg. Bra med en liten extra föreläsning sådär innan tentan. Väl hemma gjorde jag o Andreas lite pannkakor o sedan la jag mig o vilade lite, vaknade flera timmar senare :P

Blir inget Polen, kommit fram till att jag inte har råd med det riktigt. Det kommer ju dessutom gå massa pengar när vi ska till Sthlm o se Foo. Ska unna mig ett besök hos frissan också tänkte jag, o lite nytt somrigt.

Ska försöka läsa lite nu samtidigt som jag sneglar på landskampen. Attans Andreas skulle dit men han kunde inte ta med mig på press ju... Jaja, jag har popcorn här hemma som jag får festa loss på istället ;)

Längtar till midsommar. Kommer bli så himla mysigt. Skitkul att mina pinglor Sarah o Maria... o Johan såklart kommer ner också. Fiiint.  Igår åt vi förresten svenska jordgubbar, jäklar vad gott det var! Gör ju inte att man längtar mindre till midsommar direkt.                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: s

ååh va gott! ja, skall bli så himla roligt på midsommar. längtar och längtar.

2008-05-26 @ 19:55:05
URL: http://sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0