Dunder!

Igår åkte jag o Sebastian först ut till IKEA där han fick köpt det ena o det andra o jag fick köpt en efterlängtad ny stekspade :)
Det var också debuten för min nya cykel igår. Gick riktigt bra faktiskt :) Hem gick det lite långsamt dock o det blev att gå upp för sista backen :P Men oj så fit jag tänker bli tills vi åker till Argentina :)

Hemma blev det lite lunch o sedan åkte jag ner till Kungsparken där jag mötte Robert o Jonas för att gotta sig lite i solen innan matchen. Gulliga Robert bjöd på glass dessutom :)
Gick sedan upp till Rosen o mötte upp Natta o Sheila för att gå till matchen. Matchen var inget o hurra för i första halvlek men i andra räckte det med 8 min för att vi skulle gå från 0-2 till 3-2. Det e fan inte dumt det!
Efter matchen gick jag, Natta, Sheila, Martin o Charlie till Rosen för att ta ett glas. Nej nej, så blev det bannemej inte ;) Blev en himla massa men satan vad roligt vi hade!! Det finns bara ett ord för det hela - DUNDER!
Sjukt roligt var det! Tycker om er så himla mkt! ♥

Väl hemma var det bara att stupa i säng, skulle ju upp 3-4 timmar senare, lyckades äta upp nästan hela min lunch jag skulle ha med mig till skolan idag dessutom :P
Imorse var man bannemej inte pigg, inget dunder där inte, var fortf. lite yr, men efter en dusch blev det lite bättre iaf. Skolan var man väl inte jättesugen på idag men det kom vi igenom det med. Men oj så flummigt det var på eftermiddagen, filosofi på hög nivå.
Väl tillbaka i Götet blev det en fika med Frida som åkte med upp o nu e jag hemma o ska snart laga kycklinggryta :) 
                                                                                                                  Dundermusen!     

Kommentarer
Postat av: S

ja, pigg var du inte på dit vägen men du jobbade dig uppåt under dagen och sen var du riktigt pigg hemåt! ;)

2008-05-08 @ 20:06:59
URL: http://sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0