Borås

Igår mötte vi Elfsborg på plats i Borås. Var "ledig" så jag, Robert o Jonas åkte dit redan vid 13 för att ha picnic, lekte "bíllekar" hela vägen dit :) Var lite skeptiskt till picnic till en början för det blåste så mkt, men det va faktiskt rätt gött när man väl satte sig ner. Robert hade med sig god potatissallad o Jonas hade grillat kycklingvingar, gott gott!
Innan Borås träffade jag mamma i stan för att kolla i lite affärer o äta lunch, mkt trevligt! Hittade inget, joo en söt blus men den var för stor, mammsen fick köpt sig en kjol iaf.

Picnicen var trevlig. Sebastian kom förbi också o jag fick komma upp o se hans nya fina lägenhet. När det var dags att gå till arenan kom Andreas in också. Stackars sötnosen hade jobbat 30 timmar i sträck. Jag förstår inte hur man orkar.
Första 20 min på matchen skulle det vara knäpptyst. Manifestation mot lagförslaget. Kändes himla konstigt när det var så tyst, som att vara på en teaterföreställning ungefär. Matchen slutade 3-0 till dom jäklarna. Vi åkte hem. Fick skjuts av Marins polare.

Nu håller jag på o tvättar o sen ska jag träffa Sarah o Maria för lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0