Biokväll?

Idag var det seminarie i kursen eventorganisation och problematisering nere i Varberg. Gick fint o var intressant.
Efter det blev det en baguett från snappies för att sedan ha föreläsning i redovisning.
Den förstnämnda kursen är nu avslutad vilket känns skönt. Vart en rolig kurs ändå. Så nu e det bara kvar att plugga till redovisningstentan som e den 2:e juni o försöka fixa den. Ska sitta mkt med Sarah o Maria o plugga så det kommer nog bli bra.
Fick också veta att jag fick VG på mina reflektioner i entreprenörskapskursen vilket förmodligen betyder att jag får det i hela kursen :) Mkt glädjande.

Nu har jag vart hemma en stund o bara slappat. Ska snart äta middag med finaste o sen kanske det blir bio :)

Åh, våren e så härlig.

Kommentarer
Postat av: esset

nä, jag kan faktikst inte komma på något som är bättre! grattis till reflektionerna! =) kom du på en seminariefråga?
Nu har vi helgpause så börjar red.plugget
påmåndag morgon! :D
vi ses

2008-05-15 @ 18:13:15
URL: http://www.sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0