2års-kalas!

Igår var jag med söta Natta, gick o tog en fika o åkte sedan hem till hennes föräldrar för att plocka upp Lucas för att sedan åka in till stan igen där hon skulle säga hejdå till sina amerikanska vän Matt.
Jättemysigt att vara med dig. Det vet du ;) Sedan kom Mimmi in också o så blev det en fika till :) E ju så att jag kanske kan åka till Polen iaf för att man kanske kan få göra tentan tidigare så hon var ju hur glad som helst, men jag måste tänka över det först.
Sedan kom Andreas in för vi hade planer på att gå på bio, hade missat dom som började runt 19 så det fick bli 20.45 istället. Promenerade lite, köpte godis o tog en iste i biobaren.  Iron Man såg vi! Och nej, jag blev faktiskt inte tvingad att gå på den :P Var nog jag som la det som förslag. Stundtals lite sådär pojkigt nördig, men så det ska va, eller hur? :) Den var ritktitgt bra faktiskt!

Idag blir det kalas för Lucas som fyllde 2 år i onsdags! Ska bli himla mysigt o fira den lilla underbara krabaten! :)
Nu blir det frukost o sedan presentjakt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0