Lunch med tjejerna


Blev väl kanske inte så mkt plugg som vi hade planerat igår kanske... Kom ju annat i vägen :P TV, massa gott, ehm, mackor då ja o tjöt.
Skönt o träffa kära Natta igen, e ju inte riktigt som förr när vi sågs typ  varje dag, scheman som krockar osv. Men du ska veta att det i hjärtat e preciiiis som förr stumpelump :)
Blev en jäkligt skön natts sömn bredvid söta Lucas som babblar i sömnen. Drömde att Stephen kom till Sverige o hälsade på, att vi var hemma hos ngn känd TV-kock i England där jag brände all hennes mat o sedan på carneval/folkfest nere vid havet ngnstans där det helt plötsligt dök upp kompisar från Polen o kompisar från grundskolan :) Konstig men jävligt trevlig dröm, tills jag vaknade av Patrik o sen då Nathalie som skriker på Patrik. Well, lyckades somna om igen ett par timmar, drömmen kom dock inte tillbaka. Vaknade igen av att Cissi ringde till Nathalie så vi hoppade upp o skuttade, tog en dusch ihop o åkte sedan in till stan där vi träffade Cissi för att käka lite lunch. Blev en kaffe på annat ställe efteråt också. Trevligt trevligt!
Hoppet om att Natta kommer bli frisk har jag nog gett upp, när hon e med Cissi triggas det upp ännu mer ;) Haha.
Promenerade en sväng o åkte sedan hem, får se om det hittas på ngt senare eller om det bara blir hemma o läsa o diska typ.

Tom kartong!

Kommentarer
Postat av: Kenza

He he gumman du e för gooo du... Triggar jag upp henne? Hmm she made me like this:)
Köss & gnugg

2008-03-06 @ 17:42:43
URL: http://www.vivalaangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0