Ljuddämpad

Trodde verkligen att min förkylning var nära att släppa i torsdags eller när det var. Men i förrgår fick jag så djävulskt ont i örat!! Det var som när jag flyger.. Visst, dom flesta brukar väl få lock för öronen när man landar, men jag har får så sjukt ont också, bara så man vill lägga sig ner o gråta, tror fan det e det värsta jag vart med om. Iaf, i förrgår blev det så, utan att jag gjorde ngnting... tror det beror på förkylningen. Blev inte mkt sömn den natten, gjorde så jävla ont.. Gulliga Andreas satt uppe med mig hela natten iaf.
Gör inte ont längre som tur e men jag har fortf lock för örat så jag hör illa :P Hemskt. Så det blir en väldigt lugn helg. Hade så ont i huvudet igår så var bara hemma, såg inte ens på film eller ngt, satt bara i mörktet o åt middag med sötaste.
Dukigt som han e så jobbar han hela helgen så jag passade på att ta en tur till föräldrarna, lugnt o skönt här ute.. Lär inte hända så mkt, blir väl Melodifestivalen ikväll.. Vill verkligen inte se det, man har ju redan fått höra skiten en gng. Men men, mams o paps lär ju titta på det så jag har väl inget val.
Imorgon får det kanske ta o bli lite plugg... Nadia påminde mig änna om att det inte var sååå mkt tid kvar som jag trodde så så får det bli.
Well... ha en fin lördag!

"For a kiss to be really good, you want it to mean something. You want it to be with someone you can't get out of your head, so that when your lips finally touch you feel it everywhere." - Alex Karev, Grey's Anatomy




Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! :)

Jag har vunnit en tävling där jag får en egen domän,
men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska heta.

Lia.se eller LiaFlorenz.se

Vad tycker du? Tacksam för svar!

http://mydearbylia.blogg.se/1204991884_frga.html

2008-03-08 @ 17:35:44
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0