Fortf. sjuk...

Måndag idag. Ingen skola idag men skulle sitta o läsa lite... Förkylningen har dock inte släppt o huvudet har känts stort som en melon hela dagen så det har inte blivit så mkt gjort hitills..
Föreläsning imorgon, borde väl egentligen stanna hemma o kurera mig lite till men eftersom den här läraren kollar närvaro så får jag nog ta o pallra mig dit iaf, får väl sätta mig i ett hört med en kopp tea o se intresserad ut eller ngt.  Hör ju fortf. som en gammal kärring så vi får väl se hur mkt jag får ut av dagen.
Helgen har vart jättedegig pga den envisa förkylningen, vart ute hos mamma o pappa o hälsat på, söte Andreas kom o överraskade mig på lördag kväll trots att han skulle jobba.. sötegöte. Igår låg jag bara i sängen fram tills middagen, verkligen ingen ork i kroppen alls.
Håller fö med Natta om att det inte e kul o äta middag ensam... idag blev det dock så då Andy jobbar hela dagen o hela natten, han kommer hem lagom till frukost imorgon iaf. Så stolt över honom.
Mm, o jag har i princip varit rökfri sen 29:e :) Sammanlagt har jag väl tagit en hel sen dess. Känns bra. Ska försöka vara starkare den här gngen o inte börja igen. Ska även försöka bli nyttigare när jag blivit frisk. Inte ta i som jag spricker o tokbanta eller ngt annat skumt, men bara bli lite mer hälsosam. Ska ta o köpa Omega-3 kapslar också eftersom jag aldrig äter fisk. Till våren finns det tankar på att köpa en cykel o börja cykla ner till stan o så ibland. Det jobbiga blir bara att komma hem igen, uppförsbacke hela vägen :/
Well, jag ska verkligen försöka att bli en mer hälsosam människa så jag får mer energi o mår bättre helt enkelt :)
Ska gå o göra mig en kopp kaffe nu....
Tjopp!


Kommentarer
Postat av: Lillan

hahah mmm tack för den du! fan du vi är lika jävligt sjuka båda två då =/ orkar fan inte ens stå på benen... =( synd om mej! Älskar dig prinsessan!

2008-03-11 @ 09:46:42
URL: http://www.lillan86.blogg.se
Postat av: Lillan

hehhe ja du kan få prova dom men ja tror inte du kommer gilla dom =) hahah aassså e han därifrån ;) mmm men fin är han :D love ya köss

2008-03-11 @ 19:29:36
URL: http://www.lillan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0