Tacokväll

Blir inte Skåne ikväll iaf, åker imorgonbittit istället. Ikväll blir det mys med tacos o Andreas :)

Veckans citat som jag hittade i min kalender:
Att alltid vara en smula barn - det är att vara verkligt vuxen. -J. Jevtusjenko.

Klokt sagt. Ja, det e väl därför den hamnade i kalendern antar jag. Fint var det iaf. Nu ska jag väl ta o klä på mig ngt o sen blir det ner o träffa Annie.



                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: s

va mysigt det låter, med tacokväll! japp, jag har locktång, tar med den på midsommar.

2008-06-04 @ 21:33:48
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0