Vår dag

Idag för exakt 5 år sedan träffade jag min Nathalie för första gngen. Den dagen sa det klick o sedan dess har vi suttit fast i varann. Helt sjukt att det redan har gått 5 år... Det känns som det var alldeles nyss, fast ändå inte. Det känns som jag kännt dig sen vi var små glin. Så himla mkt vi har vart med om tillsammans du o jag, Natta. Så mkt minnen vi har skapat. Jag vill aldrig glömma ett enda. Får hoppas man inte blir gaggig på äldre dar ;)
Vi har delat det mesta du o jag. Skatt, gråt, skrik, fnitterattacker, ragg, fylla, tystnad, killar, resor, balkonger, djupa snack, långa nätter, varma dagar.  Allt. Inte fan går det att rabbla allt ;) Men inte en enda gng har vi bråkat du o jag. Det behövs liksom inte. Vi funkar fint, du är min salta brud.

Jag älskar dig syster-yster. Du är galet underbar! Kommer alltid finnas här för dig. Det vet du.
Grattis på 5års-dagen my lovely!

För alltid - För evigt!



Vi i Grenna för x antal år sedan på väg till cupfinalen i Sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0